Monday, May 2, 2011

hilang

asalamualaikum wbt dan selamat malam yang dingin.


apa yang kau rasa kalau kau kehilangan sesuatu atau seseorang dalam hidup? ok. ayat ni tukar sikit. sebab dalam belog, aku selalu pakai kau aku. kan2?? bukan apa. keselesaan aku kan. hee. tapi dalam realiti kehidupan sebenar takda lah aku guna macam tu. depends pada individu yang diajak berbual. ade jugak awak saya. saya kamu. dia orang. ai yu belumm lagi. kureng selesa. ahaha.


kau rasa sedih? sesal? kosong? ahahaha! mana mana pun boleh. masing masing ada rasa sendiri. sejujurnya. aku taknak kehilangan apa apa. tamak? yeahh. aku tamak. aku taknak kepunyaan aku hilang. tapi aku sedar. semua benda yang aku ada tak kisah lah orang atau benda, semuanya tu pinjaman. pinjaman dari yang MAHA ESA. DIA yang satu. aku redha. redha dengan kehilangan walau kadang kala terlalu payah dan perit untuk kita lalui dan redha.


kadang kadang walau benda tu tak hilang tapi cuma menyepikan diri pun aku dah rasa kosong. haa. lepas tu mula lah aku bertanya. 'kenapa? mana pergi?' dan banyak lagi. tapi, orang yang ditanya yakni empunya diri je yang tahu. kan?


haa. aku sayang semua kepunyaan aku. siapa? yeahh. kau, kau dan kau. dan juga pencetus topik ni.ahaks!!meh aku share dengan kau orang lagu yang menjadi halwa telinga aku buat masa ini. nak tahu cari sendiri. ni tajuk nya je ok. heee.


CINTA SESUNGGUHNYA by 6th sense. silalah cari. heee. 

1 comment:

  1. 2 3 4 menjak ni post sume sedeyh2 jeee..awat nye niii?

    ReplyDelete