Sunday, May 15, 2011

day five : 10 wishes

asalamualaikum wbt dan selamat hari hari.

okeh. dah day lima dah. sepulun wishes. wait2. i saw sepulun! ehh. sepuluh lah. takpe. biakan je.nanti takda idea pulak.

ekhem. kalaulah aku ni fairy. mesti dah jadi dah wishes aku. ok. jangan nak over. kang akidah merata rata. nauzubillah! ok. let say angan angan. angan angau angan kalau diusahakan insyaAllah jadi realiti. aminn.

lets get it started!

1. aku harap my family happy sihat selamat always. aku nak mama ayah bangga dengan aku macam aku bangga ada mama dan ayah yang macam dorang. hee.

2. aku nak sangat jadi pelajar contoh. tapi dengan tahap kemalasan aku yang melebihi tahap maksimum hiperbola pulak.untuk belajar ni boleh ke agak agaknya??

3. aku harap aku boleh tahan dengan mulut mulut yang &&%&%#!@. saying rubbish. so far so good. dah imun. ahahaha! misi berjaya??

4. world peace. *tssskk*

5. being a very good, obedient, loyal khalifah kat muka bumi ni. more mahmudah. less mazmumah. insyaAllah.   it is almost the end of the world. bersedia ke aku? dah cukup ke nak berjumpa Dia? ya Allah. banyak sangat yang lompong. *sobss*

6 kereta idaman sebijik. yeah. boleh lah aku nak cilok2 kat highway. boleh lah nak cucuk cuck belakang kereta orang macam sabtu lepas. lagi, rumah atas bukit yang menjadi igauan sebijik.  lagi, nanti tambah.

7. aku harap aku ni jadi seorang yang pendiam. erkk. macam impossible je ni. aduhai. kalau dah mulut tu suka bercakap dan kurang suka suasana yang sunyi time exam kau memekak jaga kau.aku nak fkir ayat pon boleh ke lautttt! memang payah lah.

8. mintak mintak xda lah orang yang boleh mengakibatkan aku jadi macam gunung berapi yang memuntahkan lahar. analogi ni digunakan sebab lahar merah yang panas tu akan 'sapu' semua benda yang berada di laluannya. so do i. tak paham? baca ulang ulang kali.

9. aku nak sangat ngedate dengan lee min ho.adoiii. i luv yu bebeh!! ngee. 
ok. meet leeminho. perfect! shoulder locked. stomach in. chest up. jangan bongkok bongkok.please.

10. always be myself. be a good teacher. ! even dream job tak dapat dicapai, sila jadikan job yang dalam tangan ni sukses hingga ke tahap maksimum.

dapat senarai 10 je sebab 10 wishes. padahal banyak sangat sangat lagi ni. tamau break the rules. sekali sekala je. hee.


last but not least, rindu sangat kat gadis gadis di bawah. hee



above, beautiful lady shamin.
below, pretty lady ain.
me, both picca!

0 comments:

Post a Comment