Sunday, May 8, 2011

pentas kau dan aku.

asalamualaikum wbt dan selamat sejahtera.

petang yang panas. KL memang panas. PD? apatah lagi. kawasan pantai lah katakan. wahh. ayat macam aku kat PD. hee. KL, kejap panas, kejap sejuk. haa. dah tak berapa nak stabil lah kan. kalau panas, panas sangat. kalau sejuk, sejuk sangat. haa. AKHIR ZAMAN. dah akhir akhir sangat dah ni. hee. masing masing tak sedar diri lagi. ehh. aku pun sama. haihh.

semalam. time maghrib. lepak lepak kat bilik 303. borak sakan. memang takda kerja lah kan. borak punya borak keluarlah cerita pasal timbalan pengarah IPG KBM,Pn Jamaliah bt Mohd Salleh. ceritanya, dia kat hospital. sakit. dan akan diadakan majlis bacaan yasin untuknya esok pagi di Dewan Zaaba IPG. dah berkobar kobar dah rasa tu. sekali pagi tadi, bangun aku dan rakan rakan dah dikejutkan dengan SMS yang mengatakan beliau dah 'pergi'. al fatihah. semoga roh arwah ditempatkan dalalm kalangan orang- orang yang beriman. amin.

dalam sedih sedih tu, dapat pulak berita gembira. haha. muhammad adam harith dah dapat adik. LELAKI. hah. habislahh. ni apa pulak perangai nanti ni. ayok. kikiki. sempena hari ibu. mama kata tadi 'patutnya perempuan sebab hari ni hari ibu.' chaitt. ada je idea die. hehehe. oyeah2! dah tambah bilangan ahli keluarga! yeyeahh!!!


btw, selamat hari ibu untuk mama dan juga kakak aku. hee. kat fb masing masing letak gambar ibu masing masing. hee. takpee. aku letak kat blog je. heeee. 



this in my lovely mama.!!

 yang berdua bertudung ni anak anak gadisnya.

yang berdua ni pulak anak anak degil puan hatijah binti daud.

0 comments:

Post a Comment