Monday, May 30, 2011

Day 1: Introduce, recent picture of yourself, 15 interesting facts

asalamualaikum wbt dan selamat petang peeps!



ok.day 1. ermm.kenapa lah aku boleh terjebak dengan task task ni? untuk senangkan aku dan diri aku, aku akan pilih yang mana best jelah ep? hahaha. kalau rajin aku on je sampai 30 tu. hahah.

my recent picca! ataupun gambar terbaharu aku. itulah dia! di bawah. nasib baik lah aku pakai tudung hitam. kalau serba putih memang dah rupa HANTU BUNGKUS. hahaha. tu bukan bedak sejuk. tapi bedak baby johnson yang blossom. tak tahu? alahh. yang warna pink. yang wangi wangi tu. tak tahu? lu pikirlah sindiri!! motif gambar ini? tak tahu! mungkin sebab mood nak study KS kot. ke? entah. ahaha. naaaah. actually, tu tengah bersiap nak pergi makan. nak isi tenaga untuk study KS di malam harinya. sekian tentang gambar.


small je. takleh nak besarkan. segan. ehh aku tahu segan rupanya.


lepas tu! 15 interesting facts. pasal aku ke? ehh. aku lah kot. ehh! asyik tanya pasal aku je. takpe lah takpe lah. jawab jeWW. uffttt! u dont need that WWWW ok saza. yucks!

lets starts the facts ;

1. gemok.

2. tengok gambar tu macam gila tak? ok. aku boleh jadi sangat GILA lagi. ahaha. gila gila. bukan gila yang tak waras tu. sekian

3. punyai suara yang sangat tinggi pitch nya. sori pada mereka yang ter pekak beberapa saat selepas bercakap atau berborak dengan aku.

4. sayalah helang yang memerhati mangsa!! ok. maksudnya?  aku suka tengok benda benda sekeliling. especially AWAN. langit. sky..

5. punyai dua anak buah. muhammad adam harith dan muhammad alif harith. dua dua perangai payah nak bendung. haih!

6. fact seterusnya, gigi manusia biasa ada 32 batang. tu yang paling umum. kalau ada yang patah ke, tercabut ke, sengaja cabut ke. belakang kira.

7. Tigers have striped skin, not just striped fur. eh betul ke tak english aku? hahaha. dah boleh dah kalau nak cukur fur tiger tu untuk tengok skin nya. silakan kalau anda seoarang yang TABAH dan BERANI.

8. kalau bersin, aku mesti tutup mata. kau pun sama. semua orang sama. tak caya? nanti try. if tak tutup mata possibility untuk eyeball tu meloncat keluar dari soket mata tu ada. takot kan. ?

9. tentang bersin lagi. kalau bersin terlalu kuat sangat, maka kau boleh menyebabkan rib kau patah. haaa. scary ok. dahlah aku ni kaki bersin. ngee.

10. mata aku berwarna hazel! sangat suka mata air aku. thank you Allah. syukur sangat sangat. tak caya? tengok baik baik kat gambar di atas. tapi jangan dera mata anda. ahahaha. nak lagi senang face to face dengan aku. kau tenung lah mata aku. p/s ; bahaya. dari mana datangnya cinta? dari mata turun ke hati. wakaka

11. manusia normal tak boleh jilat SIKU sendiri. dan 75 % manusia normal jugak akan cuba jilat siku dorang lepas baca ayat ini. HAHAHAH!! better korang cuba. nanti korang akan tergolong dalam yang 75 % tu. hee. *giggling

12. aku seorang yang suka buat macam macam benda. haih. macam macam tu maknanya macam macam lah. banyak sangat. malas nak taip satu satu. HAHAHA

13. A giraffe's neck contains the same number of vertebrae as a human. ok. tapi kenapa leher giraffe panjang tapi manusia tak sepanjang sepanjang leher giraffe? manusia nak sama tinggi leher giraffe pun payah.

14. nyamuk ada 47 batang gigi. hoi! apa kes lagi banyak dari aku?? bukan kau tu ribu ribu kali ganda lebih besar kecik dari aku ke??? ok. mari kita fikir sampai botak. 

15. semua facts yang aku taip ni adalah facts yang memang facts. tak ada tipu dan dusta. hahaha!!!

did you enjoy facts facts tersebut? sila like. HAHA.

sekian, terima kasih.


0 comments:

Post a Comment