Saturday, May 14, 2011

day three : 10 things you hate

asalamualaikum wbt dan selamat petang yang nak kata nyaman tak sangat lah kan.

nasib blogspot dah ok. kalau tak mahu nya aku bakar! haih. cemano den nak baka eh tu. sangat mematahkan semangat nak update je. hee. ok. sudah sudah lah tu membebel pun saza oi. sambung cepat day 3 sepulun benda tuu.

ok! kecohlah. nak sambunglah ni. grr!!!

hate? BENCI! ahah!

1. aku paling pantang kalau kau pakai baju seksi seksi tak cukup kain pastu sound aku. tak paham? meh nak cerita. aku usha kau semacam kau sound aku 'apa pandang pandang.' woi bodoh. kalau kau pakai baju macam tu apa main point kau? nak tayang kat orang kan? so kalau aku pandang apa masalahnya! aku pandang jelik ye. jangan ingat aku pandang ni aku jeles. big NO.! *pengalaman*

2. cukup pantang lah janji pukul 2.00 tapi pukul 3.00 pun tak nampak bayang lagi. hoih! kalau dah janji pukul 2 tu bawak bawak lah bersiap b4 pukul 2. ni tak. pukul 2 tu lah baru nak siap baju apa bagai. memang pantang aku lah. kau lambat kau tinggal. heee. lepas tu, dah tahu lambat, lagi nak lengah lengah. elok je dia slow slow buat keje. haihh. kalau nampak api atas kepala aku ni, memang lah orang dah tumpang buat BBQ. *klik sini!!*

3. aku paling benci kalau ada perempuan cakap 'jangan kacau boipren aku.' boleh belahh!! boipren kau bestfren aku. bodoh. arghh!!! apa kau ingat boipren kau tu laki kau ke?? lainlah kalau kau tu dah kawin. btw, aku bebas nak kawan ngan sapa selagi kau tak kawin ok. *ok emo*

4. cukup melemahkan jiwa bila 'wah!cantik siot benda tu.' 'eh.nak beli kasut baru lah.' 'ehh.nanti nak rembat lens ni lah.' TAPI buka purse ada RM21 je. tengok dalam akaun bank ada RM*** je.  sadis wehh!! sadis sangat.

5. aku tak suka betul dengan orang yang semua benda dia je yang betul. pendapat orang tolak mentah mentah. pertahankan pendapat dia sehabisnya even majoriti ahli meeting bangkang. wehh. dah terang terang benda yang kau cakap tu memang tiga ratus enam puluh darjah bercanggah dengan tema, tak payah nak la nak kau je betul.  bolehhh blah ok!

6. aku benci perang perang bunuh bunuh bagai ni. sedih wei. sumpah tak tipu. aku ni dah lah pantang tengok budak budak nangis, orang orang tua terbaring berdarah. haihh. hati yang kental memang kalah dengan situasi macam ni. 

7. paling pantang aku kalau kau ni tak makan saman. dah lah menyusahkan orang lain jugak. kalau kau tu nak buat hal sendiri dan akibatnya tak kene kat orang lain takpe. ni suma berjangkit lumpur yang kau bawak. hadoi. orang dah bagi nasihat baik baik tu, silalah terima dengan baik jugak. benda yang orang lain tegur tu untuk kebaikan bersama jugak. sila jangan jualikan ye. please.

8. aku cukup menyampah plus benci dengan orang yang suka besar besarkan benda yang kecik. dan aku cukup bengang badan aku yang besar ni tak kecik kecik. theehehe!!

9. aku benci kalau kau benci aku.

10. aku paling paling sangat sangat benci kalau kau tak kenal aku, tapi kau sebok sebok canang cerita bodoh pasal aku. kalau kau tahu nama aku, tu bukan bermakna kau kenal aku. sila kenal aku dengan sehabis baik. even bestfren aku pon tak kenal aku sepenuhnya. ini kan pula kau orang luar.aku memang menyampah ok. benci sangat. sebab cerita bangang kau, nama aku busuk. puaka punya orang. haa. do bear in ur mind yang dalam dunia ni ada karma. 

sekian. melepaskan rasa sebal di hati. muahaha. JKJK. 

for those yang terasa, jangan salahkan aku. aku tak point kat sapa sapa. kau terasa maknanya kau one of them lah. sekiann.

maaf yang sangat sangat.

^^, 


hates me? well thanks.

0 comments:

Post a Comment