Sunday, September 25, 2016

malam!

salam alayk.

acah-acah rajin kita malam ni. tapi yela. tak siap juga. hahahaha. bubbai powerpoint. kita jumpa esok. hallah hallah. ni yang malas ni. eh sekarang ni kemain yer. sikit-sikit je dia taip. wuwuwuu. takpe takpe. esok lusa kita taip panjang-panjang hewhewhew.

eh awak. yer. awaklah. awak yang tengah baca. cemana awak jumpa bahan bacaan awak ni? nak juga tahu. aiceceh. cer hantar komen kat bawah tu sikit. bukan apa. design lama blog ni. makan tahun tak bertukar rupa. bukan apa, malas yang amat. huuuuu. kena mengadap sejam dua mungkin. haih. to think later!

okey. baju sekolah belum bergosok. marilah kita. esok sekolah yer anak-anak. selamat bersekolah. selamat bekerja. lillahi taala. inshAllah.

till then, wassalam peeps!

Saturday, September 24, 2016

benda kecil.

salam alayk.

hari ini hari ke 428. wow. setahun lebih. kadang lupa yang awak dah lalu fasa yang satu tu. sungguh tak percaya. pejam celik pejam celik. kejap je dah 428. cepat sangat rasanya.

masih setia berdua. belum berezeki untuk bertiga berempat berlima. inshAllah. akan ada rezeki. cuma belum sampai ye dak. for the time being. kita enjoy dulu berdua sampai lebam. so next trip kita ke mana? perancangan tiba-tiba macam dulu ke? hehe. lets discuss. atotototo

eh. alahai. takkan takde rasa. ada. wallahi ada. tipu kata takda. sampai satu ketika tu meleleh juga air mata celah ketiak suami. atotototo. takpe. kita sabar kita tunggu. 

inshAllah ada. janji Dia pasti. ye dok?

wassalam.