Wednesday, May 11, 2011

VIP!?

asalamualaikum wbt dan selamat malam.

korang nak kenal tak dengan beberapa VIP dalam hidup aku. yea. family tersayang tu dah tentu. ini adalah antaranya yang lain lah kan. nak2?? ok. gambar ni takda kaitan dengan ranking ekkk.

 afifah othman! c ketegaq atau dalam bahasa aku c begar!

 ehh.nama dia ni siapa ek?? ekekeke!! *evil laugh*

 meet my beshtie!! helwanie. dah ok lom bahu die yang patah tu ekk.

 tiga sekawan! sayang sangat kat dorang. aku,ika,azie.

 tiga sekawan lagi~!

 tiga sekawan dan RAHILAH JAAFAR aka RJ. our kakak yang a bit mereng.

another KAMI

abang am dengan kak izzah. hee. maap. teleng kepala sikit.

my veri bestfriend aka khairul ashraf yang bagi saya haiwan kat bawah ni.kiki

sebab, dia lupa birthday aku. padan muka. belanja makan belum lagi kan wei? haa

2 comments: