Monday, May 16, 2011

raaaaaawrrr!!grr!

selamat petang.

kan aku dah kata. mana aku nak ada situ lah kau nak ada. apa aku ada, kau pun nak ada. siapa aku kenal, kau pun nak kenal. aku nak macam ni, kau pun nak macam ni. eh kau kenapa ha? dengki ke? tak boleh orang lebih dari kau?

kau xda life sendiri ke nak sibuk sibuk dengan life aku. arghh! 

get your own life lah !!





1 comment:

  1. kalau org yg mcm ni kasi lepuk je kak shaza :D

    ReplyDelete