Friday, May 20, 2011

day ten : 10 final words

asalamualaikum wbt dan selamat petang.



hello peeps! jom setelkan sepulun sepuluh ni eh.hehehe. lagi cepat lagi baik. sebab, lepas ni nak fokus study. gila kau exam lepas ni dekat dekat je harinya. lepas tuu KITA ENJOY!!! muahahah! sila buat bunyi gelak jahat. hee.

mula!! eh jap. final words ek? final word pasal ape ek? okeh. let sat final word pasal menatang sepulun ni lah. senang. hehe.

1. akhirnya!! aku berjaya setelkan task ni! oyeahh!! ada hadiah tak? ok. sila beli sendiri. tak pun kau ugut lah nak hadiah dari sapa sapa. haha!

2. lepas ni aku nak update pasal ape je? macam dah bertalu talu cerita aku update. xpe2. dah nak cuti kann

3. ada task lain tak? jom share. nak buat lagi!

4. seronok kot main ni. AHAHAHA!!

5. dah tak dapat nak bebel bebel 10 benda lagi dah. huhuwaaa!! takpe. lepas ni boleh bebel MACAM MACAM. nak show off macam macam pun senang!

ermm. yang keenam dan seterusnya aku nak buat lain pulak. final words konon konon menjelang saat akhir tengok kau kau kau dan kau. ok. mud sedih.

6. doakan aku dapat pergi dengan tenang. halalkan makan minum terambil tercuri daripada korang. maafkan segala dosa yang telah aku lakukan.

7. along, tolong tengokkan (panggilan anak anak untuk suami aku) baik baik. adik adik tu jangan di biarkan. sayang macam along sayang diri along. macam along sayang (panggilan anak anak untuk aku). jangan lari dari Dia. along takkan dapat. (panggilan anak anak untuk aku) sayang kamu semua.

8. (panggilan aku untuk suami) saya sayang (panggilan aku untuk suami) sangat. terima kasih sebab sudi terima diri saya. dan juga anak anak.ampunkan dosa saya sepanjang jadi isteri (panggilan aku untuk suami)

9. don't cry too much. kita akan jumpa juga satu hari nanti. 

10. 


dah! akhirnya. ermm. yang pergi takkan kembali. yang masih ada sila hargai. bukan untuk kepuasan tapi untuk masa hadapan. orang kata sesal dahulu pendapatan, sesal kemudian memang tak guna.

0 comments:

Post a Comment