Thursday, June 23, 2011

what???!!!!!

asalamualaikum wbt dan selamat sejahtera.


selamat malam semua. hehehe. ok. apa apa pun takda kaitan dengan tajuk. sebab macam tak tercapai dek akalku apa yang nak dikaitkan dengan kisah terbabit. ok. ni merapu. hee. ehh. esok sambutan hari guru. WHAT? hari guru 16 mei kan? esok 24 jun. apa yang aku rasa sadis sangat sambut lambat-lambat ni. hee. tiba tiba terbayang pulak diri ni dah jadi cikgu kat sekolah. ehh! spec mata baru je yang buat muka aku MACAM garang. tapi aku tak garang ok. lalalalala.


eh. pipah datang bawak chipsmore. habuan! ehh. membazir je berlari 3 round kat tasik UM tadi. lemak yang dibakar tak sampai secubit, kalori yang dimakan melimpah lebih sebesen. haih! 


ehh! dah takda idea. babai idea. sampai hati menjauhkan diri dari aku. sedih aku.




p/s ; eh. aku rasa aku suka kau lah. macam mana ni? apa aku nak buat. tapi aku tak boleh nak jadikan kau hak aku. aku nak kena diamkan aje ke? ke aku perlukan bantuan orang?


p/s 2 ; eh. aku rindu kau.

0 comments:

Post a Comment