Thursday, June 2, 2011

kau rasa apa itu cinta?

asalamualaikum wbt dan selamat petang.



CINTA! universal. apa kau ingat cinta tu hanya untuk pakwe kau? ke awek kau? heh! poor you. kasihan. universal. cinta tu sangat universal. lain orang lain cara luahan mereka terhadap cinta. ok dah. sebenarnya aku cuma nak bagi tahu aku dah selesai baca 

CINTA YANG KURASA.

gambar sumbangan google images.

sejujurnya, awal cerita tu bosan sikit. hee. tapi! full of info. mungkin aku belum pernah sampai turki. sebab tu aku pun macam =.=' . seriously. bukan sebab tak best, tapi sebab terlalu payah untuk membayangkan sesuatu senibina segala bagai yang asalnya dari pemerintahan yang agung. terlalu payah. akan ku jejak turki suatu hari nanti. nak jugak tahu tentang green mosque. nak jugak tahu sejarah kamal ataturk. ok. tu je nama nama yang aku ingat. kalau nak senarai semua, kenalah buka buku tu semula.

laila *bukan laila kawan qiqa tu* such a tough girl. seriously!

mir, bukan kau yang boleh tentukan rasa hati seseorang. sama ada dia jujur mencintai kau atau semata mata atas dasar simpati.

raid, BMW ok. 

ok. done with that novel. malas nak cerita banyak banyak out of 5, aku bagi 4 bintang. sila dapatkan novel ini dengan segera. tak pun pinjam je macam aku buat. hehe. malam ni hingga ke disember akan memainkan peranan. kene setelkan cepat cepat novel yang pinjam dari orang ni. hee. nanti tak sempat pulangkan pulak. thanks QIQA. hee. btw, aku suka panggil dia, QIQA. ^^,




sebelum habis, aku tinggalkan kau semua satu persoalan. 

APA ITU CINTA? 


google images lagi. aku pernah buat gini, tapi mana tah gambarnya.

0 comments:

Post a Comment