Saturday, June 18, 2011

semak betul lah!

asalamualaikum wbt dan selamat sejahtera. 



hah! engkau lah yang semak. aku bukan benci kau. sikit pun tak. takda sebab aku nak benci kau. sebab kau tu sama je macam aku. ciptaan Allah. ada tubuh yang sihat dan keistimewaan yang tersendiri. keistimewaan kau takda pada aku, dan apa yang ada pada aku tak ada pada kau. tapi, tetap menjadi keistimewaan masing masing. 

kau selalu nak ada kat aku. tapi aku taknak pun kat kau. paham tak? jadi, silalah cari inisiatif lain. cari orang lain ke, tukar hobi kau kepada benda yang lebih best ke. kau tak bosan ke? asyik buat benda yang sama je?
















yelah cik NYAMUK. dah buruk dah kaki aku ni dangan kesan gigitan kau tu. tak putih cun melecun dah. ehh. over. haa. cuba kau tukar hobi kau tu. dari suka isap darah orang, kan ke lebih baik kau pergi isap rokok. tak best? ehh kalau tak best takkan lah orang sanggup berhabis beribu ribu RM semata mata nak isap rokok tu wahai nyamuk oi. cuba lah kau fikir. haih!!! dah. kalau taknak jugak. kau fikir sendiri hobi yang lebih bermanfaat dari kacau aku. sekian.



p/s ; dah boleh dah nak homesick nanti ni.

0 comments:

Post a Comment