Saturday, June 11, 2011

ustazah.

asalamualaikum!



selamat malam semua. hai. hehe. ehh. ada sesiapa yang tonton imam muda tak tadi? haa. dorang jumpa dengan banduan banduan yang tunggu saat nak kena gantung. ye. ada yang dah taubat sepenuhnya. ada jugak yang ' saya dah hari hari baca al-fatihah ni ustaz. tak payah lah nak suruh saya baca lagi. saya tetap jugak dekat dalam ni. tak keluar pun. tunggu masa je.' itu dah taubat? mungkin kita tak tahu. tapi Dia tahu. kan Dia tu Maha Mengetahui. banduan yang kena hukum gantung ni memang lah dah buat salah yang besar. bunuh, rogol,dadah. tapi at least dorang dah taubat. nasuha lagi tau. tapi kita yang bebas berkeliaran dekat luar ni? bilanya? bila nak sampai masa tu? walau taubat tu sudah, hukuman tetap jalan. takpe. mereka redha. sekurang kurang nya syurga tu ada. tak sapa yang tahu melainkan Dia. 


eh. imam muda 2! peserta peserta imam muda ni ramai yang kawin muda. 

eh. sambil sambil layan oasis tadi, ada pulak iklan ustazah pilihan. ehh. lepas dah ada imam, kenalah ada ustazah kan. biasalah. dunia sekarang.  ehh. relevan sangat ke nak ada ustazah pilihan ni pulak? ermm. tak boleh aku nak cakap. im really into this things sebab aku tak pandai. ahaha. takpe. kita tunggu dulu siarannya. nanti kita nilai sama sama. relevan atau tak. ok. chill!

till here.

selamat malam.

p/s ; 1. yang berfutsal bagai tu, kemain rajin lagi yee. haihhhh. 2. ehh.saya tak suka orang yang merendah rendah kan cikgu. 'eh, senanglah kau. jadi cikgu je.' WAKLUUUUU!! 3. eh, kenapa word baiti jannati terlintas di fikiran ni? haih! 

0 comments:

Post a Comment