Sunday, June 5, 2011

apa sudah jadi ni?

asalamualaikum wbt dan selamat sejahtera.

heyya peeps. aku pasti ramai yang dah tahu kan. alaa. pasal bloggers kena bambu dengan sorang umat manusia tu? haih. yang menjadi persoalan. kenapa bloggers? why? i mean, kenapa mesti nak address kat bloggers? kenapa tu wartawan sirat khabar, apa suma kau diam je? why bloggers? haih. memang kau dah buat silap yang sangat besar. sebab? MAJORITI orang kat malayssia do have their own blog. begitu juga aku. haa.kalau dah majoriti tu, maknanya memang ramailah. jadi memang naya lah kan. haa. bloggers ni ramai pengikut taw. hee.  oleh yang demikian. padan muka kau! oyeah. KLIK SINI. do enjoy it ok peeps!

btw, cuba tengok sikit macam mana rezeki kau dengan hasil kau tu kat oversea tu. konon nak bawak sana. big L!!

2 comments:

  1. kakk shaza emo awwww ~ HAHA kakak level, rinduuuuu :D

    ReplyDelete
  2. ahahah!!taw xpe. huhhh!!menci

    ReplyDelete