Monday, June 6, 2011

dah bagus sangat lah tu?

asalamualaikum wbt dan selamat malam.



ye. tahu. mesti ramai yang duduk depan tv pukul 9 malam tadi kan? mesti menonton tv3 kan? cerita juvana. yeah. itulah dia. fenomena semasa. tu. ramai adik adik, kawan kawan aku tonton cerita tu. hehe. aku tahu. mengaku cepat. hehe. ok. the main point is 
'JADI CIKGU BUKAN BOLEH KAYA!!'
haihh. totally marah lepas dengar dialog berbisa pakcik tu. haa. panas der telinga gua. kalau situasi tu aku nampak memang kena bhai! kene debat dengan aku. jangan main-main. aku ni bab debat debat memang 1st class. juara, jaguh! sebab debat kan boleh gaduh gaduh. ehehe. tu lah kau saza. bab gaduh tu semua suka. TAPI, kalau kena masuk pertandingan debat yang formal formal ada hakim penjaga masa bagai tu minta maaf jelah ye. memang tak. kalau agak agak bosan ke, boring ke and nak cari kawan gaduh atau debat, sila cari aku. hehe.

p/s ; well helo! jadi cikgu ni lagi kaya dari pilot, jurutera, CEO syarikat, pemilik midvalley, BILL GATES dan macam macam lagi taw!!

lepas tu! sambung pulak cerita hawaii five-O. ahaha. memang feveret aku lah cerita macam ni. CSI, leverage, ncis tu semua memang kalau dah ada peluang tengok memang tak miss. tapi da start masuk IPG nanti confirm babai jelah kan. tsskk!! -.-'

p/s ; nanti nak jadi secret agent lah. agak agak layak tak? weee~!




dah lama aku tak show off kan? hehe. sila lah tatap!

eyebag =.='

0 comments:

Post a Comment