Saturday, December 17, 2011

tudung.

asalamualaikum!

selamat tengah malam. patut tengah malam waktu berehat. tuhan jadikan siang untuk bekerja dan malam untuk berehat. tapi aku berjage tengah malam macam ini untuk buang masa. buang masa? BUKAN. mengisi masa sebelum tidur. itu yang paling tepat! yeah! high five u ols!

ok nest eh NEXT, berkenaan tudung. dear my beloved bestfriendsss. *banyak s konon kau banyak bestfren?* a story to share, one of my sista which is my senior kat sekolah dulu dah berjinakjinak dengan tudung. that was so great!! happy for her. seriously! and for those yang belum, do it before it become too late. and for those yang memang dah bertudung, u guys already noe which styles and types of tudung yang u guys patut pakai kan? tak tahu? u guys big enough. should taw better. and, im not pointing any fingers towards u guys sebab satu jari aku tuju, lagi empat jari tuju kat diri aku. 

no offense and jangan salah faham. hanya sekadar muhasabah diri aku ini sendiri yang kadangkala lupa. manusia mudah lupa, pinjam katakata my idol which is MELAYU MUDAH LUPA, ubah jadikan manusia. dan aku memang pelupa. sebab aku juga manusia. pelupa hal dunia dan hal di sana. saling mengingati. tak salah. kan? correct me kalau salah.

till here. peace!!!! and sorry sebab bahasa rojak. mud berbahasa tah hilang ke mana. BOOO kau saza. padahal cikgu BM in future. sila boo saya. hee.



ps ; buat apa yang kau fikir betul. minta maaf jika ada berbuat salah. memaafkan jika kau umat Muhammad SAW.

0 comments:

Post a Comment