Monday, December 26, 2011

hello backpain.

asalamualaikum!

hai. selamat malam. selesai sudah sesi ber HAWAII FIVE-O. syioook habeslah kan. hee. eh kono. lebiyu lebiyu! ahaks.

eh eh. pasal backpain aku ni lah kan. sejak bila terjadi gagal dikesan. sampai bila akan merasa sakit tu? pun gagal dikenalpasti. nak dijadikan cerita, sebelum pergi pertauliahan kadet aritu aku pergilah merajinkan diri ke klinik. haihh. cek cek cek. bukan doktor pon. MA je. hee! asal pergi klinik tu je mesti lah dua orang MA tu yang aku jumpe. haih lah 
*macam selalu je pergi klinik tu*. 

pernah sekali dia siap perli aku 
'alah dik, amek darah sikit je. muka tahan sakit tu macam sakit nak beranak je'. 

hoih. nasib aku masih mengekalkan keayuan depan nurse cantek tu. kalau tak mahu nya bekas kasut saiz lima bertempek kat muka tu. KAU PERNAH RASA SAKIT NAK BERANAK KE BANG?
 *emo tetibe*

berbalik semula ke kes cek sakit belakang. heh. apa dia bagi? ubat tahan sakit which aku takkan makan, ubat sapu yang mana kau ada banyak dan juga ubat GASTRIK. apa kaitan? ouh silalah booo le me sebab aku bukan belajar medik nak tahu kaitan. kesah? so? anyone?

backpain terbabit sangat pain lah. kata pun pain. pain tu sakit kan?? kan? heh.  kadangkadang rasa urat tu macam benang yang sangat tegang tunggu masa nak putus.  again. boo le me. sakit tu kan ujian. redha lah. tak payah nak mengeluh sangat. mengeluh pun apa dapat?  untung backpain. ada orang tu sakit sampai hilang kaki bagai tu. haa. dah hilang keupayaan berjalan. tak bersyukur lagi tu backpain je pun. apa lagi. Alhamdulillah. terima kasih ya Allah.

ps ; luka dah tak berdarah. tapi parut kekal hingga jasad terkubur dalam tanah.

0 comments:

Post a Comment