Tuesday, December 20, 2011

ke sogo lah kita.

asalamualaikum!

selamat.! hai. it has been a while xde sebarang update kan? eh? LAMAAA lah sangat. boo le me. hey hey! berbalik ke topik asal. cubalah kalau sekali tak meleret ke cerita lain. hee. ok. apa ada dengan SOGO?

hekhem. jadual hari sepatutnyaa ke PUNB dekat MIDA. taw? alah. dekat KL SENTRAL. buat apa? teman kakak ai. SHAZATUL HANI. hek hek. bakal businesswoman tu. hekhem! nak ada shareeeee jugak!! haa. tengok! meleret cerita lain lagi. hee.

hek hemm! oke! setel saja keskes kat PUNB, mama pun call. 'ji, tak pergi sogo ke? belikan mama handbag.' haaa. sudah. atas sebab jalan yang bakal jem, kami naik tren sahaja. senang.

hoi! ampun maaf. bila lah aku nak jadi seorang yang shoppaholic? macam orang lain. hee. tegok handbag ber sale sale pon boleh sakit kepala. hee. to be honest, aku belum boleh masuk lah hal shoppingshopping. boo le me. kenapa macam tak sama je dengan orang lain ek? heee. tak sampai 10 menet pilih beg aku dah bising suruh cepat. 

tapi sempat bergambar!! tadaa!

si nerd tudung merah HANI, si poyo selipar polkadot HAZIRAH.

hey! macam dah lama je aku tak bercerita tentang harihari yang aku lalui kan?


ps ; muhaini ain! hows ur day? kikiki. femes ni saya sebut nama awak. btw, i tink i saw ur fren named TJ kat sogo tadi. tu je. hihi. kbai.

0 comments:

Post a Comment