Thursday, December 1, 2011

impian.

asalamualaikum wbt dan selamat malam jumaat.

incik hati cuti esok! haha *ini tiada kaitan dengan tajuk entry*

hekhem!berbalik kepada topik kita. well. everyone has their own dreams ryte? same goes to me. huuulalaaaa. apa impian aku? wild wild west!

impian saya. *macam tajuk karangan sekolah rendah*

hey! rasa di hati macam nak jadi bisnes woman berjaya. satu hari nanti. bisnes woman yang wellknown dan juga dihormati. insyaAllah. but wait? nak buat bisnes ape ni? kakak dah buka bisnes optometry. aku??

hah!! aku nak jadi penternak LEMBU! wallaaa!! *terpengaruh lepas tengok kandang lembu dalam family outing dan juga lembulembu yang banyak bersepah sepanjang perjalanan nak pulang ke kampung*

insyaAllah. tapi, sebelum tu, kena fokus dengan kerjaya yang sedang dan akan dilalui ni dulu. apa? well. teacher. wuhuu. besaq tanggungjawab ni.

ok ok. dah malas nak cerita panjang. incik abang kerang kuning. mandatori ni. nanti kamu jadi partner saya! dan kepada si RAMBUT KEMBANG, nak jadi partner saya tak? *haha.tah dia baca ke tak entry ni*

ok lahh. till here. adam dah memekak. terpekikpekik. pengaruh aku ke? haih.

ciao!!

ni lah dia adam yang suka terpekik terlolong

0 comments:

Post a Comment