Friday, December 30, 2011

jumaat terakhirku.

asalamualaikum.

hai. yeah. hari ni jumaat terakhir aku untuk tahun yang penuh cabaran dan dugaan. well, setiap tahun hidup ni penuh dengan cabaran. kan? malah, setiap hari adalah cabaran untuk kita. untuk terus hidup, untuk terus bernafas dan juga terus berusaha memajukan diri. yeahh. thats right. theres no such word 'aku dah penat hidup lah'. dah sedia ke kalau Dia ambil balik nyawa kau. nyawa yang Dia pinjamkan tu. terus terang aku cakap, aku blum bersedia. aku belum puas berbakti untuk kedua mama dan ayah. aku belum berupaya untuk beri gaji pertama aku pada mereka. aku belum puas gembirakan hati mereka. ya. aku memang tak pernah puas. banyak lagi yang aku belum lakukan. terlalu banyak. mungkin banyaknya lebih dari butir pasir di pantai.

yeah. suasana depan TV dah bising. MLM dah start. adoi. kena pantas siapakan entry ni. hiburan hiburan. yea. itu juga yang aku kejar. -.-"

jumaat terakhir ini aku rasa seperti ada yang tak kena. hati itu terasa lain. kenapa? seperti ada sesuatu yang mengganggu. biarkan. mungkin gangguan dari makhluk yang tidak senang dengan anak anak Adam. 

yeah. sampai sini dulu. aku blur. otak aku kosong. kosong sekosongnya.

till here.

kbai.

ps ; rindu sangat kat kamu.


0 comments:

Post a Comment