Friday, October 28, 2011

simple doa.

asalamualaikum wbt.

Tuhanku, ampuni aku,sayangi aku,Tutuplah aib-aibku,Angkatlah darjatku,Berilah aku rezeki,Berilah aku petunjuk,Sihatkan aku,Maafkan aku.

best tak doa ni? best tak? korang selalu baca tak?? WHAT?? tak?? seriously? betul ni? betul tak?? Allah. serious tak pernah? heh!!


Rabbighfirli, Warhamni Wajburnii Warfa’nii Warzuqnii Wahdinii Wa’Aafinii Wa’fuannii.

sounds familiar? so? pernah baca? eh pernah pula? tadi kata tak? hee. ok ok. no offense ok. yelah. aku pun bukan hafal sangat pun. ingat beberapa je pun. hee.

bacaan duduk antara dua sujud. 

pernah baca entry yang sebelum ni? ala, yang aku kata i wish i can undertand arab tuu. hee.bila lah tu agaknya kan? hee. bila lah akan tiba saat tu. hee.

bila lah lidah ni nak fasih bertutur dalam bahasa sang kekasih yang satu tu? haii. keep learning ye saza.

eh. till here dulu untuk entry yang ni. mana lah tahu lepas ni ada idea baru ke. 

ciao!!!

0 comments:

Post a Comment