Friday, October 14, 2011

aku salah ke?

asalamualaikum wbt.

semalam kan, aku pergi midvalley megamall. jalanjalan temankan si azirah. dengan rahilah jaafar juga. tengah syiok syiok beratur panjang kemain sebab nak bayar makanan yang dibeli, ternampak lah satu MAKANAN ni. haa. aku ulang ye. MAKANAN!! sila tengok gambar terbabit.











mee bak kut teh. anyone! boleh tak bagi tahu aku bak kut teh tu mende?? bukan ke dari spesies haiwan yang haram dimakan. aku dah google. cube klik kat SINI. terang terang tulis consists of meaty pork ribs.

tapi yang buat aku hangin tetibe. apehal lak ade logo halal??? nampak tak? tu. bawah kanan. hoilah berapi je rasa. 

bongoks!!

1 comment:

  1. Len kali..kalau ade tulisan cina...tak payah la beli..and 1 more...tak elok makan maggie..makan la spageti baru ade classssss...

    ReplyDelete