Friday, July 29, 2011

random random random.

asalamualaikum wbt dan selamat petang.

bosan. jadi ambil keputusan untuk update belog ni. macam dah lama je tak update. kan? yelah tu. heyy. i know. someone somewhere akan baca belog aku untuk tahu hal semasa aku. kan? haha!! daaaaaaaa~ tahu dah.

silence is a girl's loudest cry.you can always tell she's really hurt when she starts ignoring you. - copied from mira's FB

ok. ayat di atas macam best. so, copy ajalah. tak ada kena mengena dengan yang masih hidup atau yang telah mati. and aku guna word mati kau kata kasar ye? takpe. aku guna perkataan dari dalam Quran. mati memang ada tulis dalam Quran. hehe. so, takda istilah rude if aku guna mati. MATAIIIII!!! ok crapp.

eh. Malaysia gagal melayakkan diri. satu Malaysia bersedih bhai! tapi takpe. aku tetap sokong walau menang walau kalah. takde istilah 'booooo' kalau kalah. depa dah buat sehabis baik ok!! TAPI boooooooooooo for those yang tak sedar diri. sori to say. nak pergi stadium tak perlu kot nak pakai hot pants dengan jersey ketat macam saiz anak buah aku yang umur 2 tahun tu. kalau agak badan besar XXXL jangan lah pakai saiz XS. tolonglah. sedar diri. sebab sangat buruk. sumpah aku tak tipu. hermmm. situasi ni aku pun tak tahu nak overcome macam mana. nak kutuk depan depan takut lebam pulak bijik mata aku. yang bolhe buat, benci dalam hati jelah. by the way , AKU BANGGA JADI RAKYAT MALAYSIA. proud to be malaysian. *in certain situation ada jugak orang malaysia yang memalukan orang malaysia yang lain. sigh. *

enough hal duniawi.

insyaAllah dalam 3 hari lagi kita akan menyambut Ramadhan. alhamdulillah. aku masih bernafas untuk menemui ramadhan kali ni. dengan izinNya.aku harap apa yang ingin aku capai dalam bulan ramdhan kali ini tercapai. tahun lepas punya impian untuk ramadhan tak tercapai. sedih sangat. moga-moga tahun ni tercapai. sama sama doakan ye. dan yuk sama sama ke surau dan masjid untuk terawih malam malam. niat di hati nak berjalan dari satu masjid ke satu masjid yang lain sepanjang ramadhan. insyaAllah. kalau ada rezeki. 

video best!!! klik sini.

and for those it may concern, get ur own life ok?!

p/s ; maaf dipinta setulus hati sekiranya aku ada menyakitkan hati hati yang tidak sepatutnya. maaf juga jika ada menyentuh perasaan sehingga menimbulkan satu perasaan asing yang boleh menyebabkan keretakan hubungan kita sebagai sahabat dan teman. semoga ramadhan kali ni lebih bermakna. insyaAllah. amin


0 comments:

Post a Comment