Friday, July 22, 2011

mula dah dia

asalamualaikum wbt dan selamat malam.

yeah. aku di pd. having great time kat rumah. sebab makan pun banyak. shaza. kau dah makin geuk. sila maklum. start puasa nanti, jogging nak? sampai bilik je, terus buka. anyone? nak follow? hehe. raise your hands up bebeh!!.

hah! tadi sedap sedap lah transfer fail fail folder folder dari acer ke dalam external. sekali blank! padam lappy tu. haih! boleh nak stress lah juga aku kan. esok nak balik KL dah. acer nak kena tinggal kat rumah woi! bila lagi nak amik fail fail dan folder folder tu. stress lagi aku kan. harap harap esok boleh on. tolong doa sama sama ek? isk isk isk.sayang nak berpisah dengan si cinta hati acer tu. huwaaa. macam mana ni. lama dia berbakti dengan aku ni.herm. tabah tabah. 

btw, budak budak tesl memang ramai yang berlagak nak mati ke? maaf lah pada yang tak. tapi mostly yang aku jumpa memang kerek je. yelah. dorang speaking berhabuk. aku speaking berterabur. i do love english. aku tak malu pun cakap english berterabur. belajar kan. but hey! teacher english aku yang belajar kat ManU tak kerek macam kau pun wey. 

p/s ; kerana  nila setitik, habis susu sebelanga.
dulu lain sekarang lain. pelik kau ni sekarang. kau diserang penyakit yang dipanggil 'culture shock' ke? orang lain risaukan kau. bukan nak semak semak nak tahu pasal kau. tolong sedar. kat sini kau ada kami je.

0 comments:

Post a Comment