Sunday, July 24, 2011

masalah.

asalamualaikum wbt dan selamat petang.

jadi lagi. tong sampah berbau, singki tersumbat. eh. bukan dah pesan ke dekat semua haritu? sisa makanan jangan buang dalam singki. air air lebihan makanan jangan buang dalam tong sampah. tolong lah. bukan nak tuding jari dekat sapa sapa. tapi, sem lepas kami 8 orang je duduk wing tu tak berdepan masalah ni pun. cuba fikir, kalau masing masing ada rasa tanggungjawab, benda ni takkan jadi. kan? soalan. dekat rumah masing masing benda macam ni tak jadi kan? habis, kenapa jadi dekat sini? why?! sivik kurang kot. habis berbau satu wing ni. it happenning again and again. bila nak berhenti? 

pening aku!!



another masalah. untuk ketua saya. incik Qusairee. ingat senang ke nama nak mention dalam belog ni??maaf ler. memang tak larat langsung nak pergi petang tadi. dengan sakit perutnya. dengan muntahnya. dengan peluh sejuk keluarnya. sampai TERPAKSA telan ubat. tak pernah pernah  telan ubat ni. ngeeeee. tapi,  kalau pergi tak boleh buat apa apa agaknya. lagi menyusahkan incik ketua kot. rasa terkilan. takpe. esok saya kerja ye incik ketua. heee. *tabik hormat* saya sedia menerima arahan!! kikiki.




lagi satu, dari sehari ke sehari tak dapat join HOKI. haih. dah boleh nak stress dah aku ni kan. ada je aral yang melintang di hadapan jalan aku untuk ke sana. takpe. suatu hari nanti adalah cap jari aku kat stik sos black  pepper hoki tu. SOMEDAY !! maaf ye deyy kichi! jangan marah deh. kikikik.

nak jadi gini lah! sila abaikan gambar stik tersebut.



p/s ; kalau kau taip tugasan laju macam kau taip belog ni kan bagus saza oi. novel cerpen bagai tak siap lagi. eh! 4 whom it may concern, sila ingat. mencuri  ni berdosa. BERDOSA ye saudara saudari. pada yang menjadi mangsa kecurian, be strong! He plans the best for you.

1 comment:

  1. oit!!!ko xfollow blog aku lagi...cisss!!kecik ati den..=(

    ReplyDelete