Saturday, July 30, 2011

kuasa Allah

asalamualaikum wbt dan selamat malam.

ok. mata aku mengantuk sangat sangat sekarang ni. semuanya gara gara aku culik adam bawa balik pd. babah n ibu n alif nya tinggal kat tampin. adoi. sesak nafas aku nak melayannya. redah. sebab tu lah sayang aku. hehe. my boifren. si afifah pun dah ngaku nak jadi madu aku sebab dia ngaku adam ni boifren dia. siap buat gambar adam ni wallpaper fon. 
ADAM! TIDUR CEPAT! JIJI NAK TIDUR PULAK!

oh ye. pagi tadi ada perbarisan tamat latihan perdana kat kem si rusa. rumah lama a.k.a tempat aku merewang tiap tiap petang dulu. heee. ramai gila orang yang datang. sumpah tak tipu. dia punya sesak dah macam KL dilanda banjir kilat. kan sesak kan? heee. macam macam jadi. balik dari tampin tadi tengok sepanjang jalan pokok tumbang. pokok pula bukan yang kecil kecil. tu haa. yang sebesar tiga peluk lelaki tu. dalam kata yang lain, memang pokok yang sangat sangat besar. tu, dekat kubur TD pun bersepah pokok tumbang. janganlah ada nisan yang rosak. kereta yang kena timpa pokok jangan cakap lah. memang banyak. nasib tak bawa baby balik PD. kalau tak memang snap snap gambar. apa boleh buat. tak tahu apa akan jadi  kan. 


ni beberapa gambar dar fb member aku. kereta canggih canggih bhai






dengar cerita ada yang mati kena timpa pokok time ribut tu. konon nak berteduh dalam kereta sebab hujan, last last kena timpa pokok. tulah, kita tak tahu bila dan bagaimana mati tu nak jemput kita kan. aku ni pun. tah tah lepas post je entry ni, terus mati. who knows ryte? kuasa Allah. kalau Dia kata ya. ya lah jadinya. 
KUN FAYAKUN.

oh ye. hari ni makan banyak. hampir half kek aku makan. nak tahu kek apa? sila rujuk gambar di bawah. diulang HALF kek.

ke birthday adik aku. nasib kau lah wan aku tulis kau gemok. haha. sape suruh kau keding sangat. btw, esok 31hb julai bday shahir hazwan. adik ngotnget aku haha.

ni gambar lama. masa dia form 5. lokasi ; SBPI JEMPOL.tadi punya gambar takda yang nampak muka ngotnget dia. tadi lokasi : KMNS. haha.



dah lah. tak dan nak update apa apa lagi dah. yang pasti aku kenyang sangat ni. hermm. ciao! selamat menyambut puasa.!!

p/s ; currently tengah baca novel sweet sour. sangat harap Joe itu adalah kamu.

0 comments:

Post a Comment