Thursday, March 17, 2011

tekad atau nekad?

asalamualaikum wbt! dan salam sejahtera.
ok.pasni aku akan greet seperti di atas.sebab mungkin yang membaca tulisan aku ni non muslim.kan2?

ok.aku nekad.ke aku tekad?haih.apa ni cikgu BM tak tahu.ok.aku pilih aku nekad.ape yang nak nekad sangat ni?ceciterr.ok.sangat kak limahh punya pengaruh.

ngee.nekad too ilangkan some weight.come on lah!berat sekarang kalau bundar ke puluh yang terdekat memang 60 lah jawapannya.tak reti ke bundar tu apa?ok.in english bundar tu adalah round off.tak reti jugak??sorry seems to be the hardest word.google search sendiri ok.haih.rakanrakan.come on.sila support saya.pleaseeee!agak2 kalau bundarkan ke puluh yang terdekat dapat 40 tu kira ok lah tuu.ok.penipu GILA.memang never kot.kita kasi up sikit.bundar dan jadi 50.ok??

boleh ke ni?makan banyak.joging malas.haih.stamina dah ke lauuuut.sompot memanjang.ok.xpee2.keyakinan tu kena ada.haha.sangat POYO kan?takpe2. sekarang bulan 3 kan??mari kita lihat hasilnya lagi 2 bulan.yakni bulan 5.makin waaaaa!!!!!yang kagum sebab da kecik sikit ke atau ngeeeee!!!yang tersangat terkejut sebab makin BESAR.

fuuuuh2!!chaiyok ye saza.u can do it.korang2!sila sokong saya.sokongan anda saya dahulukan dengan ucapan TERIMA KASIH.

dah mengantuk dan pening kepala.bantal dah memanggil2.

tata!!

0 comments:

Post a Comment