Saturday, March 19, 2011

penat~

asalamualaikum wbt dan selamat sejahtera.
apa khabar semuanya!?ok.malas nak melalut.penat!sebab?yeahhh.bekerja keras hari ni.ok poyo2 je.takda lah.ekceli, hari ni follow pergi batu laut,selangor.untuk apa??yeahh.kenduri kawin bebeh!ape job kau ni saza oi sampai penat sangat?ahah!! fotographer yang berjaya yang baru belajar.gila buruk gambar2 kau shaza oi.haha.ok.kan dah mengaku tadi.saya budak baru belajar.tak paham BM ke weii??haha.fine.

next,hari ni dapat berita yang sangat memeranjatkan. RIDZUAN KHALID, my beloved kawan. be strong okeh. samasama kita doakan semoga arwah ditempat dalam golongan mereka yang diredhai ALLAH swt. al fatihah untuk arwah ayahanda RIDZUAN iaitu ABD KHALID BIN MOHD YUSOF. samasama al fatihah~

kemudian!another berita!ahah!ok.ini rahsia kerajaan langit ok.haha.dah2.


konon2 maria elena aku ni. arghhh!perasan nak mati!


sekian terima kasih.sampai di sini sahaja bebelan untuk hari ni.kerja sangat banyak -.-' sighh~

4 comments:

  1. aper yang rahsia sangat saza o0o0i....

    ReplyDelete
  2. ntah..ape yg rasia? ta kan na merahsiai nye pun

    ReplyDelete