Wednesday, March 16, 2011

curi masa!

asalamualaikum wbt!
haha.saya sangat bosan!macam takda kerja je kan kau ni saza.padahal esemenrudin bertimbun2.haih.dah boleh jadi alas tidur yang empuk dah kalau tengok dari segi ketimbunannya itu.ok.melalut.kasihan rakan2 aku yang berhempas pulas buat model AF kat ipoh tu.korang ok?gambateeeh kawan!hahaha.disebabkan aku je yang kat PD ni, maka aku amek part yang lain, which is yang tidak melibatkan diri dengan model.haa.nak mengata aku curi tulang lah tu??sooo tidak ok.nak buat kerja mesti bijak.bahagi2 lah kerja masing2.jadi, kerja dah ada.tinggal nak buat je.bila nak buat??yea!persoalan yang aku sendiri agak sukar untuk menjawabnya.kikiki.

hehe.curi masa dengan menaip2 blog ni memang terbaik.terbaik untuk melengahkan lagi masa nak buat esemenrudin tu.heee.ngetttt2 jelahh.semangat nak buat esemenrudin tuuu tak berapa nak kuat macam semangat nak menaip kat blog ni.mengapaaaa perkara ini berlaku??mengapaaa!!!sebab kau pemalas lah saza oii.lagi maw tanya soalan yang sangat mudah?even kekanak 3 tahun pun dapat jawab dengan jayanya kau tahu tak!

ok2.aku da tetapkan tekad tok siapkan HE arini jugak!!gambateeeh san!!!hoeyehh.pastu leh buat AF.lalalalalalala.mari lah semangat!mari berdamping dengan kuuuu.hahhh.GILA.

till hereee!
tata!!!!!

0 comments:

Post a Comment