Wednesday, March 23, 2011

haiiip!

asalamualaikum wbt dan selamat sejahtera semua!
ahaha.haip!macam id blog someone kan?kikiki.ok.takda kaitan langsung.apa yang kau buat ni saza?haih.kan kerja banyak.boleh pulak dia duk online ni.ahah.i dun care!saya dah bosan.saya nak hapdet belog saya yang lawa tahap tak hingat! buruk ni.lalala.ok enuff.

MERONG MAHAWANGSA! sangat 1st class.sapa kata filem Melayu ni tak boleh nak pergi jauh? best sangat kot cerita ni. if ada 10 bintang aku akan bagi 15 bintang.apa?hiperbola??itu pendapat aku lah.pendapat korang i dun care kot.opss.haha.JKJK.setiap orang ada pendapat masing2 kan.so, sendiri2 dahlah. dan!!

okeh.scene yang ni sangat best.tapi yang paling best time Merong korban diri dia.ahaha. *ayat aku macam harrrrreem*
dan! the admiral of china sangat setia kat princess nya.

heyyyyya kamu!
saya nak jadi sesetia MACAM si admiral yang sanggup mati untuk princess nya.

seriously kepala otak yang keras macam batu ni blur.ayat tunggang langgang macam ular kena palu.hah?!!!

soo sorrrrrry sebab sangat ermmm entahlah!


tibatiba rasa macam kelakar je ayat2nya


takpelah kot.kan?


haihhh.


dah!

tata!!!

mau tido!

konon.

0 comments:

Post a Comment