Wednesday, February 29, 2012

tunai janji. INI POST SEMALAM!

asalamualaikum!

selamat lewat malam u guys. hahaha. ok ok. teater pilih kasih, eh silap. teater babak terakhir dah habis dengan jayanya. maka, ni nak kena tunai janji sebab semalam kan ada taip yang hari ni nak update pasal babak terakhir.

hekhekhemm! babak terakhir? owho. cerita yang abstrak. rugi kak min tak datang ukeh! haha. i dont have the pictures yet. wait ha.

babak terakhir? macam mana dengan cerita? ok. simple and short. awesome!! seriously awesome. dari pengarah sampailah kepada AJK AJK kecil yang terlibat, u guys doing such a good job. betul kata one of the viewer tadi. susah nak tengok teater yang menyentuh perasaan. ini adalah antara yang berjaya!


terasa. terasa diri ni terlalu kerdil. terlalu kerdil. terlalu hina. kecik betul kita di sisi Tuhan. ALLAHUAKHBAR!!

dua hari berturut-turut pergi menonton. hari pertama feel memang terbaik. sentap habis!! sumpah. hari kedua, feel terbaik juga. TAPI. haa. ada tapi. tapi kenapa macam ada sesuatu yang lack? macam ada yang kurang. mungkin, mungki para pelakon terkilan dengan keadaan dewan? haih. mungkin. aku tak tahu. tapi aku memang terkilan. kenapa dengan keadaan dewan? hahah. =.='

ouh ya, tak dapat upah apa apa ke incik pengarah? hehehe. 

dah dah. tak ada idea nak ulas sebenarnye. sebab aku memang tak pandai mengulas. maka, sampai sini jelah dulu. badan penat. nak kena rehat. hari sukan 1 mac. nak kena bangun pukul 4 pagi. pukul 5 pagi dah nak kena gerak ke UPM. hambik kau!

till here.

kbai.


ps ; mulut orang. bialah nak kata apa. aku jaga diri aku sendiri sudah. btw, for whom it may concern, aku dah buka TAKAL. sekian

0 comments:

Post a Comment