Friday, February 17, 2012

ini hal siapa?

asalamualaikum!

hai teman teman. hek hek. thankssss a lot. tahu, ada je pembaca setia ruangan baca dam diam ni. hek hek. lotsaa love okeh!! ok. ini hal aku dan pembaca setia. haters goona hate! miahaha! kesah pulak aku?

next! kerja BDP tak siap siap lagi! oh dang! ini hal siapa? yup. ini hal aku yang tak reti reti nak buat. adehhh!! 22hb hantar! sila ingat ye saza!


ngee. ini pula hal aku dan adam.

aku ; ayah, mana gibird??(angry bird)
adam ; mana gibird ayah? selamba tuk kaduk je panggil atuk die begitu. HAHA

aku ; ma, mana ayah letak gibird? (yakni tab ayah)
adam ; amma! ane gibird?

aku ; dam, adik yak.
adam ; hah? eeeeei. adik yak cuk!

aku ; adam, amik tepon jiji!
adam ; aaa?
aku ; amek tepon jiji.
adam ; aaaa??
aku ; amek tepon jiji lah.
adam ; aaaaa?
aku ; (menahan geram)

till here peneman malam korang. mood hilangggggg!

kbai.

ps ; tolong boleh??

0 comments:

Post a Comment