Saturday, February 25, 2012

tak ada idea nak letak tajuk apa.korang ada idea best untuk tajuk entry ni tak?

asalamualaikum!

hai geng. actually. aku sedang bosan sangat. jadi ini lah hasilnya. another update. 

hah. eh. ni nak cakap sikit. untuk diri sendiri dan juga untuk diri kau, kau dan kau. yeah KAU. merujuk kepada semua yang membaca. what? penggunaan kau tak sopan? hek ini hanya untuk penulisan kat sini je. chill boleh?


hah. sambung balik.


hekhem. kalau kau tak pandai dan tak tahu dalam anything related to human being, then kau patut belajar. takkan sampai sudah kau nak jadi bodoh, bebal? kasar pulak bahasa aku? chillex boleh? heh. apa? sikit pun tak rugi nak belajar ni. sikit sikit. then u'll get the bukit. ahaha. got it? but then, kalau dah belajar, tapi tak praktik, then kau still dalam golongan bodoh. bebal. haih. suka hati aku je nak label orang. hekk. kan den dah koba an tadi. den posan kek diri den juo. kau tak payah sentap lah yo. sama sama belajar.

ahaha. okeh. sebenarnya, aku sendiri tak tahu apa niat aku tulis seperti di atas. sila dongak. tengok apa ada kat atas. HAHA! ok. kidding.  tak kelakar? fine. aku bukan peserta raja lawak. booohooo!

dah. dah takda apa nak cakap.

till here.

kbai.



takda ps untuk entry ini.

0 comments:

Post a Comment