Saturday, February 4, 2012

hidup untuk kau pukul? DRAFT kedua.

asalamualaikum!

hai! nak taip entry emo lagi hari ni. (dah lama entry ini) alamak. dah langgar janji pulak kan. ada kukesah? hahaha.

eh. bukan apa. bukan aku yang dipukul. tapi. haish. payah la nak cakap. cer cite kenapa nak pukul pukul? apa dorang dah buat kat kau? cakap sikit! tipu lah kalau aku pun tak pernah buat kan. aku pun ada buat. tapi takde lah macam kau. aku kasi lepuk manje manje je. yang kau tu? siap humban dalam longkang. siap hentak kat dinding. eh nak rasa aku humban kau pulak dalam longkang? nak aku hentak kepala kau kat pembahagi jalan? pfft!!! mengong!

pahtu!


dan aku tak mampu teruskan entry ni. sobs sobs. really really sedih menyayat hati.



ps ; for those yang SUKA buang duit duk nak beli beli kucing ke anjing ke(for non muslim), tak payah lah. besepah kat kedai makan, mana mana tempat pun. amek je. free. adopt je yang liar2 neh. untung. kuar duit beli makanan and segala keperluan dorang je. tak payah kua duit nak beli dorang kat pet shop. kamon lah wei!!!

0 comments:

Post a Comment