Saturday, February 18, 2012

asalamualaikum.

hai lelaki melayu ISLAM. jangan salahkan aku kalau someday aku tersengaja tarik subang kat telinga kau!
hai wanita melayu ISLAM. jangan salahkan aku kalau someday aku tersengaja tarik tube kau.

hei lelaki melayu ISLAM. jangan salahkan lelaki lain kalau keluarga perempuan kau dirosakkan lelaki lain.
hei wanita melayu ISLAM. jangan salahkan lelaki kalau suatu hari mahkota kau diragut tanpa restu kau.

hei hei hei lelaki wanita sekalian. ini beberapa je yang aku mention. waaaayyyyyyyyyyyyyyyyyy tooo many lagik. aduhai aduhai. tak sanggup rasanya nak list kan semua.

sekadar peringatan PADA DIRI SENDIRI, dan teman seperjuangan.

moga moga kita sentiasa dilindungiNya. insyaAllah. amin ya rabb.




ps ; pffttt!!! angry woman!

0 comments:

Post a Comment