Saturday, February 5, 2011

wahai teman dan taulan

asalamualaikum.
tadaaa!!!rajin pulak 2,3,4 hari ni update blog kan.ngee.konon banyak masa terluang lah tuu.tapiiii~~

ok2.balik ke maksud asal entry.heheh.wahai rakan2 teman2 sahabat2.

hehe.be my walls ok. ^^,
muah2 kat u oll!!opss.over.kikiki.

huwaa.kenapa awak baring atas jalan ni.kan keras.jom lah kita terbang awak.kan awak selalu teman saya.awak pun pernah kata yang awak akan sentiasa dengan saya.tapi kenapa awak duk baring je kat sini.?bangun lah awak.jom kita pergi tmpat yang kita biasa pergi tuu.tempat kita selalu lepak kalau bosan2 tu.jom lah awak.jangan la baring kat sini.awak,kenapa badan awak sejuk je ni.awak sejuk ke?jom lah awak.jangan lah macam ni.awak marah saya ke?saya mintak maaf awak.saya janji saya tak tinggalkan awak.awak.bangunlah.jangan lah macam ni awak.awak,saya sedih ni.bangunlah awak.jom lah kita terbang.awakkkk!!!awak jangan tinggalkan saya.saya belum sedia nak kehilangan awak.tolonglah.saya sayang awak.awak!!!

itulah kisah dua sahabat baik yakni dua ekor burung cumil tersebut.rekaan semata2.tidak ada kena mengena dgn yg masih hidup ataupon yang telah pergi menemui yg Maha Esa.*hoh.aku yang karang cite,aku yang sedih.termeleleh airmata habaq hang*

0 comments:

Post a Comment