Friday, February 18, 2011

mayat?



asalamualaikum wbt semua.
apa khabar?ada benda yang nak dikongsikan bersama2 ni.jumaat lepas.sangat lame da cerita ni.baru nak bagi tahu ke cik kak oi.bersamaan dengan 11feb se FORTE dan juga kelas A dan B pergi USIM.bukan yang dekat nilai tu.tapi kat Ampang je.haha.fakulti perubatan ok.ye2 je berangan pergi ke nilai tu.malang betul lah nasib.

ok2.pergi atas tujuan belajar lah.belajar apa?ekhem.sempena subjek anatomi dan fisiologi.erkk.boleh ke guna sempena?hahaha.taram jelah.kalau nak tahu.hati tu berdebuk debak habaq hang.yelah.dah tahu nak kena hadap KADAVER.aduhaiii.macam2 benda yang kena tengok.memang tabah lah masing2.

ok.lepas pergi lawat makmal2 yang ada kat usim tu kami pun pergi ke tempat yang paling dinanti2kan.iaitu disection room.perghh.ada abang tu dah warning.kalau tak tahan atau tak sanggup,jangan masuk.ok fine.aku MASUK ok.haha.bangga2.dalam hati jangan tanya ok!!marah kang.dah2.malas nak cerita panjang2.yang pasti mata sangat pedih hasil daripada formalin tu ye.hahah.ayat aku memang sangat hancur lah.apa punya cikgu BM.


take a look!
ok.insaf jugaklah lepas tengok semua ni.betapa besarnye nikmat yang Allah dah bagi kat kita.ada mata hati untuk melihat, ada hati untuk menyayangi, ada telinga untuk mendengar dan ada segala-galanya.cukup sempurna ciptaan Allah yang Maha Kuasa. sama2 lah kita mensyukuri nikmat Allah swt.

0 comments:

Post a Comment