Sunday, February 13, 2011

tiada idea.

asalamualaikum. nak tanya boleh?setiap kali aku bagi salam ni, korang jawab ke tidak?harapharap korang jawab ye.sebab menjawab salam tu WAJIB.ok.balik kepada tajuk asal entry ni.

baiklah.aku memang takde apaapa idea nak tulis sekarang ni.kepala otak totally kosong.nak buat kerja pon malas semacam.malam ni ada kelas puan hayati pulak.kerja yang dia bagi tak siap.kamonlah.kenapa banyak sangat kerja yang dia bagi ni ye.sebab rase macam takde fungsi pun untuk mengajar nanti.well, sekarang memang lah tak rasa n faham lagi apa fungsinye.tapi mungkin bila da bekerjaya nanti baru paham.masa tu nanti baru lah keluar "kenapalah aku tak buat betulbetul masa belajar dulu" n so son.time tu takda guna dah nak menyesal.bak kata orang,sesal dahulu pendapatan, sesal kemudian tidak berguna.ok,kenapa guna pendapatan?kenapa tak guna perbuatan?ok.tibatiba masuk mud en fauzi.next!

tudung.hari tu aku ada dapat emel.katanya IPTA dan IPTS sekarang mengharapkan penggunaan tudung kepala.APAKAH?ini sudah melampau!sedangkan tudung tu adalah satu cara untuk wanita Isalm menutup aurat di kepalanya.yakni rambut,telinga dan macam2 yang ada kat kepala.tapi lepas baca emel tu hati mula nak memberontak.katanya arahan tu daripada kementerian pelajaran. dekat kementerian pelajaran ni takda wanita Islam ke yang kerja kat situ?apa dioarang dah hilang akal ke?memang tak dinafikan lagi dunia ni memang dah akhir zaman.hanya tunggu masa je lagi. ya Allah,aku belum sedia.ok.next, aku teruskan membaca emel tu.scroll,scroll dan scroll lagi.hingga ke penghujung.tahu apa yang aku baca di akhir emel tu??
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
jangan gelabah,mereka cuma mengharamkan penggunaan tudung salji, tudung botol dan tudung2 peralatan lain di kepala. ohhh!! memang terkena.hahaha!!



2 comments: