Sunday, January 8, 2012

WTH.

asalamualaikum!

wth, wayy to harsh. miahahaha. sukati jiwa raga aku je kan nak guna shortform terbabit. adehh. hey hey hey. pernah rasa tak macam kurang selesa dengan teman teman rapat? aku pun pernah je. biasa sangat lah tuu. kadang kadang rasa tu timbul kan. tak manusialah ku kalau tak pernah rasa macam tu. kan. haa.

btw, pada lelakilelaki *aku hanya mention lelaki sebab yang tengah menulis ini adalah aku yang merupakan seorang perempuan* kalau kau orang ada rasa yang tak baik, ada niat yang menyimpang dari paksi asal, ada planplan syaitan dalam kepala kau, ada niat bangang kau terhadap perempuan, sila matikan niat terbabit. MANDATORI sebelum kau dihukum dengan seksyen 302.

yelah. cuba kau bayangkan kalau MAK korang yang jadi mangsa. adik perempuan kau. nenek kau. hey. dorang tu perempuan kan? kalau nak sangat, haa, carilah insan2 tu. sanggup?? memang durjana lah kan kalau macam tu. jadi, tak payah lah nak ada niat yang tak molek kat manamana perempuan sekalipun. 

ingat, balasan Allah tu cepat je sekarang ni. dah akhir zaman kan. semua Dia bayar CASH je. tak payah tunggu lama. and hey. do believe in karma. what u give, damnn ull get back. even worst. nauzubillah.

hey. jangan sampai aku maki hamun jampi serapah kau oke. sekian.

till here.

kbai.


ps ; sabar sabar. banyak untung kalau kau sabar.

0 comments:

Post a Comment