Thursday, January 12, 2012

cerita tengah malam.

asalamualaikum.

hello u guys. apa habaq? haha. takde keje betul aku tgah2 malam ni kan. well. hati rasa tak berapa nak sedap. kenapa ya? yeahh. mungkin aku ni asyik duk pikir benda yang tak patut aku pikir kot. maybe. aku pun tak tahu. dangg! buat semak kepala hotak aku je kan. ape hal lah.

korang nak tahu aku pikir apa? miahaha. rahsia lah. kang kalau terlalu terjerumus ke dalam ' kebebasan bersuara' banyak pula hati yang terasa. banyak pulak benda yang aku kena explen nanti. jadi. sebagai langkah yang terbaik biarlah aku sahaja yang tahu. betul?

demmit! sumpah kepala aku penuh dengan benda yang tak patut. hey benda yang tak patut.! sila move ur ass away from me boleh? haii. ayat takda nak santun lagi dah kan. 

adeh. mula ah tu.  sebelum lebih melarat, adakah lebih baik kalau aku luahkan semua? atau pendam sampai mati? hehokkkkk!!!!!!! keputusan? simpan sampai mati.

sekian.

till here.

kbai.

ps ; aku yang suka berkasar bahasa. so?

0 comments:

Post a Comment