Friday, April 22, 2011

springfresh ijau!

asalamualaikum dan selamat malam.

apa kau ingat aku kat oversea ke nak spring sangat? ahaha. tu nama air mineral yang aku selalu minum lahh. dah tu je yang kena dengan tekak aku kat koperasi maktab ni. ahaha. guess wat? aku sedang menikmati hot choc plus oat. wahahaha. saving atau diet? entahlahh. mana2 pun bolehh. yang pasti sangat sedap. kikikiki. meh enjoy the meal! *lapaaaaar pulak*. ok cukup. tak payah nak menagih simpati sangat. macam ada je yang simpati ngan kau saza oi.

ok, next. im going home esok. haihh. rindu dekat buah hati tercinta. nak jumpa buah hati sayang aku.waaa. rindu sangat. muah2!! ok. makin nakal. xpe. aku suka lahh.

lagi? dah xde lagi dah. nak fokus buat kritikan sastera menatang yang bikin pale otak aku botak ni. grr!! 


ok.ini buah hati aku. kacak tak?? hee

0 comments:

Post a Comment