Friday, April 8, 2011

bosan atau sunyi?

asalamualaikum wbt dan salam satu Malaysia.

yeah. bosan atau sunyi? aku sendiri tak tahu mana yang menjadi pilihan hati. korang rasa yang mana satu? herm. mungkin kedua-duanya.kan?tak kesah lah. yang pasti dua-dua perasaan tu saling bertingkah dalam diri ni. apa nak buat? tidur? makan? memang tak terlintas apa-apa pilihan atau jawapan dalam hati dan fikiran.hermm. mengantuk? macam ye. macam tak. tapi da dekat 10 kali aku menguap. entahlah. penat mungkin. atau bosan? atau sunyi?

ok. macam skematik letronik tak ayat dalam perenggan di atas? ahaha!! kalau setuju sila kelip mata sekali. hee. ramai pulak yag setuju. kikiki. ok. perasaan memang bosan dan sunyi. sebab geng-geng nak meroyan tak ada. di ulang TAK ADA. hee. mereka-mereka balik lah pula. hee. takpe2. esok turn aku balik. hee. tapi around petang sikit lah. pagi ada program baik punya. hee. sape yang tahu program apa, sila pura-pura tak tahu. ukehh. hehe.

sebelum terlupa. tadi pergi tengok muvii kat GSC midveli.hehe. RIO. kartun. best. pada peminat katun lah kan. kalau korang-korang kata RIO tak best, apa boleh aku buat kan. citarasa masing-masing. hehe. mungkin sebab ni kot aku penat ni. hee. dah boleh dah kalau nak tido ni. tapi hari masih muda pulak. hee lagi. kikiki. 

ehh! korang rasa sunyi tak? hehe. sunyi lagi yang aku ulang. kenapa nii. hee. yelah2. mengaku. aku sunyi sebab tak dapat nak borak bebel-bebel. hee. apa boleh buat. dah hobi masa lapang dan tak lapan asik nak berbicara je. wakaka. ok. gelar lah apa pun. becok ke, mulut murai ke. aku terima dengan hati yang terbuka. hahaha. baik kan aku? ok. tak payah nak perasan sangatlah kan.

rasa macam dah tak ada rasia nak bebel lagi ni. untuk entri ni, sampai sini jelah dulu. ahaha. pada korang dan sapa-sapa pun lah. sila terima diri aku seadanya ukehh. heeee. 

ok!! sampai sini dulu.

MAAF ok. macam biasalah. kalau-kalau ada yang terasa.

baik.

tata.

c yaa!

0 comments:

Post a Comment