Wednesday, April 6, 2011

situasi.

asalamualaikum dan selamat sejahtera.
hai u guys. miss me? ahaha. perasan. ada ke orang rindu kau. orang menyampah ramai lah kot. wehh!! ada aku kesah ke kau menyampah dengan aku. ahaha. ok. ayat nak cari gaduh pulak. ampun semua.

situasi semasa 1.
MUET. speaking done. tak sabarsabar nak tunggu sampai abis 16hb ni. haihh. bajet kau terer english. berabuk katanya. memang tipu. kikiki. nevamind.  tak salah mencuba. TAPI. malaysian especially MALAY mest kalau dengar orang lain ber speaking dengan slang melampau2 atau saja suka nak speaking mesti orang akan kata "POYO". haihhh. tahu lah kau tak reti speaking. tak payah nak mengata orang lain ukehh. dan! kadang2 atau SELALUNYA bila dengar kawankawan speaking mesti ade dengar punya lah gelak2 yang menyakitkan hati. helo!! at least kami mencuba. memperbaiki diri sendiri.  im not saying that kami membangga2 kan bahasa orang. tapi tak salah kalau kita dapat kuasai bahasa pengantar seluruh dunia ni. kan.? kan.? correct me kalau salah ukeehh.

situasi semasa 2.
KERJA. okehh. aku admit. keje masih tak setel lagi. maka dengan ini terpaksa lahhh sign out dari blogspot ni. nak buat model. ahaha! well. cikgu ni bukan setakat mengajar. kami ni macam2 ada. cikgu ada, doktor ada, arkitek ada, macam2 lah lagi yang ada. ahaha. next entry kalau rajin aku akan cerita pasal cikgu pulak ukehh.

ahhh.timessss's'ss'sss up! ahaha

got to go. ada macam lagu najwa tak?kiki.

chow. maaf kalau ada yang tak berkenan di hati. aku pun SAMA MACAM korang. TAK SEMPURNA.

tata.

maaf sekali lagi.

terima kasih kerana sudi baca.

0 comments:

Post a Comment