Monday, April 18, 2011

antara tanggungjawab dan kehendak hati.

asalamualaikum wbt dan selamat sejahtera.

tanggungjawab dan kehendak hati. yea. persoalan yang makin bercambah di minda. apakah? mana satu jaga adik seperti yang disuruh oleh ibu bapa atau pergi beli gula-gula untuk diri sendiri? mana satu adalah TANGGUNGJAWAB? tak dapat jawab? ok. pegi hentak kepala korang kat dinding yang berhampiran. xpun mintak rumet atau kawan terdekat tampar pipi korang bertalu2 sampai biol. tu kalau korang tak dapat jawapan yang betul lah kan. tapi memang MELAMPAU lah kalau tak tahuu. grr!!!! idiot. haaahahaa!! sue me.!

ok. contoh atau kata-kata di atas ada membawa maksud apa2 tak kat korang? takda? cube fikir balik. tanggungjwab. nanti kene soal kat akhirat kalau lupa tanggungjawab. berat taw orang yang memikul tanggungjawab ni. terutama sekali pemimpin. rosak pemimpin, rosak rakyat. kan? betul tak? kalau bukan pemimpin yang bimbing dan bersama2 dengan rakyat, macam mana rakyat nak bersatu padu. got the issue?? dapat tak?? tak dapat?? TAK?? ok RE-READ sampai korang paham maksud yang ingin disampaikan. ukehh??

next. kalau ada apa2 masalah atau ketidak selesaan hati dengan aku, sila bagitahu aku dengan senang hati. boleh??? sangat2 mintak tolong ni. sila tolong jangan guna word &%$%$% supaya aku pun tak balas dengan word &%%&^&. boleh?? senang je. aku boleh deal dengan orang yang terus terang baik2 ngan aku. ahahah. sape2? ada takk??? boleh leave comment, or personal2 contact fon aku. senang kan? as simple as ABC. ahaha!!! and lagi satu . aku tak hingin BF orang. ahahah!! seriyesly. i do have ONE. ukehh. lalalalala. better than urs. show off?? sue me!! ahahha. *emo*

finished already?? yeahhh. i think so.
got all my points? heeee. TQ for beinggg soooo memahami ukehh.lalala. TQ a lot. 
marah?
MAAF!
mintak maaf banyak2.
chill jelah.boleh kan.?
as simple as 123.
heee.

till here.

wait for my karangkraf entry.

enjoy the day!  

MAAF.












p/s: untuk ATIRA WAHID, get well soon ukeh dear. <3

0 comments:

Post a Comment