Tuesday, February 19, 2013

wuuu.

assalamualaikum!

haah. baca tajuk entry tu dengan nada kagummmmmm sangat. haha! sesiapa perasan tak? aku hapdet status FB. miahahha! terus tak sampai 5 minit ramai nau yang like. hah. korang tak daftar mengundi lagi ye? alahai. dah kenapa mimpi tiba tiba mengundi bagai ni?

eh eh eh. bukan nak kata apa tapi kalau ditakdirkan pucuk pimpinan negara bertukar tangan, korang nak? sanggup hadapi DARURAT? alahai. jauh sangat fikir kau ni shaza oi. tapi tu semua kemungkinan ada kan? ke tak? eh, tak tahu sebab aku bukan sepupu sepapat dengan nujum pak belalang nujum kebanggaan raja.

ye. mungkin sekarang banyak kurangnya. tapi tak dinafikan banyak juga lebihnya. ewah. orang dah bagi kesenangan kot. apa semua tu? bantuan kerajaan dapat. baucer buku dapat. bantuan rm100 dapat. rebat beli telefon bimbit dapat. BR1M rm250 dapat. wey apa lagi yang tak puas? tang mana? apa yang tak puas. tangan kau hulur. hati kau hina. manusia biasa. memang hina. bukan kau. tapi aku. satu jari ku tuding ke arah kau, sembilan lagi tuju kat aku. kan? *note to self*

terjebak pulak. tak patut lah isu ni. haha. tapi ini apa yang dirasa. buat masa ni. ni je mampu diluah. padahal banyak lagi simpan ni. nanti kalau luah tak mustahil kena tahan. opsss. turun naik mahkamah pulak kang. dari buang duit bayar lawyer adalah lebih baik aku simpan duit belanja itu ini itu ini. kawen? mesti. macam kau tak! *jelir lidah!*

ok bai!


ps ; eh ehehehe. tak leh nak hadam dah buat RPH semedang. zzzzz.

0 comments:

Post a Comment