Wednesday, January 23, 2013

solemnization. eh randomization.

assalamualaikum wbt!

hoi hoi hoi korang. blergh biadab tak sukati jiwa raga hoi orang? tapi, yang kasar tu yang mesra. kan? kalau setuju korang kena kelip mata. hah! yesh. aku nampak persetujuan korang. aku nampak. jangan menipu. tak baik.

benda jadi random bila kau takda satu matlamat atau objektif kau nak taip apa. kalau kau takda matlamat atau objektif, maka benda akan jadi random. kau nampak tak betapa random nya aku sampai dua kali ulang ayat yang maksudnya hampir sama. yes. korang nampak kan? nampak maknanya tak buta. ok kasar.

pernah satu masa kau rasa macam 'kenapa aku pilih yang macam ni?'. ye. aku tahu kau kau dan kau pernah. sebenarnya, bukan kau yang pilih. yeah. bukan kau. tapi, tapi kau. ahh nampak random lagi? kau pilih kau nak jadi apa tapi bukan kau yang pilih nak jadi apa. kau nampak beza? nampak beza? aku syak kau tak nampak. sebab, aku pun samar samar. tak berapa jelas apa yang patut aku nampak. kau nampak? eh kau bukan sesiapa sampai nampak apa yang ada kat depan. melainkan sekarang depan kau adalah laptop kau dan tulisan blog aku. random lagi. kau lost?

sebenarnya mampu je nak paksa diri untuk lebih random daripada sekarang. tapi malang sekali pabila kau rasa bila kau terlalu random kau sendiri yang lost. kau nampak perkaitan? nampak atau tak, itu intepretasi masing masing. kadang, apa yang aku nampak A kau akan nampak B. walaupun sebenarnya benda tu C. nampak? semoga kau nampak dan faham ke random an yang ni.

sebenarnya, pilihan bukan di tangan kita. bukan sama sekali. sebab tangan kita TAK pandai pilih. sumpah betul. sebab, pada aku, yang buat pilihan bukan tangan. tapi tapi tapi hati. hati? akal? dua dua. hati dan akal. kan? ke macam mana? sendiri judge. aku tak pandai. aku tak mahir. boleh je nak kata hati. boleh je nak kata akal. dan boleh je nak kata akal dan hati atau hati dan akal. mana mana asalkan pilihan kau betul. KAU. bukan aku. dapat? ok sendiri judge.

tak mampu nak pergi lagi jauh. sebab teras diri sangat melampau!! kenapa? kau mampu taip entry macam ni punya panjang, TAPI SATU KERJA KAU PUN TAK SIAP LAGI. yea. aku tekan button shift. bukan caps lock. sebab aku suka shift dari caps lock. tak. maksud aku button pada keyboard laptop. mohon kau tak salah faham. ke aku je yang fikir kau akan salah faham? well. manusia tak lari dari rasa fikir benda yang tak betul. eh eh. ok random.

mohon masing masing buat intepretasi sendiri.

ok?

bai korang!



ps ; kusaspek diriku agak lost hari ni. zzz

0 comments:

Post a Comment