Wednesday, January 23, 2013

kubukan siapa siapa untuk kau angkat setinggi kepala.

assalamualaikum.

jeng jeng. sekali lagi. sekali lagi. maksud aku sekali lagi aku abaikan kerja yang bertimbun untuk blog ni. yeah. menangguh kerja tu pencuri masa. mencuri tu berdosa. dan aku seorang pendosa. 

*fikir*

ah aku pendosa. kau jua pendosa. aku kau aku kau aku kau. bukan maksum. bukan bukan bukan. kurasa kiriku berat sekali. berat yang amat. tapi, aku aku aku dan kau tak mahu jejak ke an-nar. kan kan? siapa yg nak? siapa? sedang yang kafir pun tak nak. apatah lagi aku aku aku dan kau!!

*berat*

tetiba aku rasa jemari aku menaip sesuatu yang tak berkaitan langsung dengan tajuk. lari. lari jauh. kan? malas nak terlalu random. sebab aku juga yang hilang. maksud? aku sendiri tak faham. tak faham.

*hembus nafas dengan kasar*

sudah sudah!! aku keliru. keliru kaitan tajuk dengan entry. haha! jangan tanya kenapa keliru. zzz..


ps : RANDOM!

0 comments:

Post a Comment