Tuesday, November 13, 2012

fuh fuh!

assalamualaikum!

yeah yeah. hai! *waving hands* ye. aku tahu. dah lama sangat tinggalkan amalan meng update blog ini. ye aku tahu. jadi hari ini nak update lah ni. ini pon ada lah dalam dua tiga umat yang suruh. haaaah. nampak tak yang diorang rajin singgah blog aku? oke sayang uols!

sebagai permulaan baharu selepas sekian lama tak ada update ni, maka, lets update tentang latest event. oke sebenarnya takde lah latest sangat sebab dah lama da. tapi sila jelah baca.

pementasan teater Pelangi daripada Produksi Forte. jyeah. aku pegang watak pahlawan pelangi Merah. dan aku juga penulis skrip teater ni. DAN AKU LAH JUGA PEREKA KOSTUM YANG gagal TAK KREATIF tu.

malas nak cerita. enjoy the pictures please.



























thanks for those yang sudi datang dan membantuu. lots of loves!!!

ps ; i love you you you and you. yeaaaah you.

0 comments:

Post a Comment