Friday, September 16, 2011

aku rasa ini tajuk entry aku yang paling panjang kot. kan?

asalamualaikum wbt dan selamat malam.

nothing much. saje nak merepek dekat sini lagi. hey hey hey! aku tak percaya cinta!! *ini tipuuuu.bodoh je orang yang tak percaya cinta tu. jangan nak salah faham. apa ingat aku ni kemaruk nak bercinta je? hello! aku cinta Penciptaku, rasulku, mamaku, ayahku, keluargaku, temantemanku.*

sambung balik. eh gadis, awak tu seorang gadis. jaga lah tatasusila kamu sebagai seorang gadis. tetap pada pendirian kamu. jangan terlalu merendahkan martabat kamu yang tinggi tu pada lelaki yang tah siapasiapa. adoi. kalau ikut hati muda remaja aku ni, dah lama dah nama kau tu tercatat indah dalam tulisan aku kali ni tahu tak. fikir kau tu orang yang aku kenal je. haa. kalau tak. sendiri mau ingat!

ok. dah! tak tahu nak buat macam mana. kalau become worst, JAGA kau. aku piatpiat segala kulit yang ada kat badan kau.bia tinggal daging. 

sekian.

dun ask me anything. TQ!

p/s ; pasrah nampaknya orang tu ya? !

0 comments:

Post a Comment