Friday, August 19, 2011

random lagi.

asalamualaikum. tak jawab dosa. kalau jawab sayang. 
ok. terikut maria elena is greek helen pulak.

haiii! *baru nak mula membebel ni. pejam celik, pejam celik, dah masuk ramdhan yang ke 19. kan? kejap je masa tu berlalu. macam mana keadaan kat surausurau dan masjidmasjid? masih penuh macam awal ramadhan dulu ke? ke makin penuh? hahaha. bak kata ustaz ghazali ibrahim hari tu, kalau dekat nak RAYA ni surausurau dan masjidmasjid penuh dengan kaum muslimin muslimat, dah boleh dah siap sedia tunggu bulan bintang gugur ke bumi. tak faham? KIAMAT lah brothers and sisters. to be honest. aku tak bersedia. aku tak bersedia lagi. sikitnya lah amal aku nak bertemuNya tu. Allah. -.-'

ok ok. sambung lain. ehh. waheeda sangat cumil berpurdah.!!!

ok. sebenarnya aku takda idea mende pun nak update ni. cuma nak bagi tahu yang esok ada kelas and kena hantar tugasan SDP. seni dalam pendidikan. *sighhh. and ya! sabtu aku akan ke ipoh. well well well. mahu ber PBS. haih. geng-geng IPG tahu lah PBS tu apa kan. hehehe. ok. gudlark pada semua yang akan join program tu.

jadi nya, takkan ada update dari aku for the whole week lah kot. sebab, lappy merah ni nak kena hantar balik PD. xdan lah pulak aku nak angkut bawak pergi ipoh tu kan.ahah!!  sangat lah eksaited nak naik tren pergi ipoh tu walaupun SETIAP minggu aku balik PD naik KTM. banyak betul jasa ktmb dengan aku kan. hahaha. ok merapu lagi.

and korang jangan rindu rinduan pulak nak usha entry terbaharu aku. kalau rindu gak, korang sila lah usha entry entry yang ada kat belog ni since 2 years ago. banyak dah kot. sampai aku pun lupa apa apa cerita yang aku duk ngumpat kat belog ni. HAHA. *gelak jahat di malam yang mulia lagi sejuk.

di sebabkan LAMBAAAAAAT lagi nak raya, aku TAKNAK ucap selamat hari raya sekarang. sebab aku belum puas bersama dengan ramadhan ni. bulan barakah! bulan di mana pintu syurga di buka seluas-luasnya dan pintu neraka ditutup habis. subhanallah! besar betul nikmat sepanjang ramadhan ni. kan? kan?

aku akan merindui ramadhan. oh. nak jugak aku tulis tajuk solusi yang baru.

KALAU INI RAMADHAN YANG TERAKHIR, LAYAKKAH KITA BERHARI RAYA?

rasa sebak tak? aku rasa. sebak sangat. ok habis. ='(

p/s ; kan tahu aku ni jenis yang suka  merapu meraban, tak payah nak pelik dengan entry ni ok. and. kenapa sem ni BUSY sangat? duhhh.




0 comments:

Post a Comment